En toen trok Briek zich op!

We hebben er lang op moeten wachten, maar geduld wordt altijd beloond! Briek stond recht in zijn bed! Zin om te slapen had hij niet, hij was eigenlijk vooral boos omdat hij moest slapen en besloot dus om maar iets anders te gaan doen.

Omdat hij toch al een poosje aan het huilen was, ging ik eens kijken en daar stond hij dan, onze kleine held! Boos (want hij wou nog steeds niet slapen), maar flink rechtop. Ik juichte van blijdschap (want ik juich maar zelden van verdriet) en riep luid: 'flink, Briek!'.

Natuurlijk is het laatste een beetje dubbel, want eigenlijk is rechtstaan in je bed als je moet slapen helemaal niet zo flink, maar dit terzijde. 

Briek was nog altijd boos en werd alleen nog maar kwader omdat ik de iPad ging halen om foto's te nemen. Resultaat:
Ok, de prijs voor opvoeding zal ik vandaag niet krijgen, maar we zijn heel fier op ons kleine kwade mannetje!