Onze nieuwe bakfiets

We hadden er al een, maar het was zwaar steken. Zeker nu met een nieuw klein ventje erbij! Om eerlijk te zijn, dat ventje maakt met zijn 6 kilo nu geen zo'n groot verschil, maar denk eens aan een maxi cosi, een draagtas,... en een mama die haar conditie nog een beetje terug op peil moet brengen (vooral dat laatste, eigenlijk). Daarom besloten we begin deze zomer om een nieuwe babboe te kopen, een elektrische. Dat was meteen een schot in de roos! Met de batterij die minstens 40 kilometer mee gaat, vliegen we haast de straten door. 

Gisteren maakten we een grote rit van Zeebrugge - Damme - Moerkerke - Heist - Zeebrugge. En dat smaakte alvast naar meer!

 Ook goed gekeurd door de man des huizes, vooral omdat die vroeger op onze plezierritjes altijd op de bakfiets 'moest'.
 En Briek en Warre vonden het ook prima!

1 opmerking:

  1. Hallo.
    Ik ben al de hele avond opzoek naar gebruikservaringen van de Babboe fiets en kan vrij weinig vinden. Nu zie ik hier dus dat jullie een elektrische 3 wiel babboe hebben. WIj willen de curve, maar de big verschilt in de grote lijnen weinig van de curve. Dus nu vroeg ik mij af hoe de fiets tot op heden bevalt? Vooral de grote ritten? Fiets het zwaar? Is de trap ondersteuning fijn? Hoeveel km gaat deze mee?
    Ik hoor echt heel graag van je!
    tjitske@dsignandmore.com

    Groeten Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen